مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:092023-07-03اقتصادي

فارس من| 4 چاه تامین آب شرب در صفاشهر به مدار بهره برداری بازگشتند


پس از قطع آب در یکی از محلات صفاشهر، به بررسی موضوع پرداخته و متوجه شدیم 4 چاه دچار اختلال شده که با پیگیری انجام گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم بید، تابستان از راه رسیده تا تابش آفتابش، هم برکتی برای رشد محصولات کشاورزان باشد و با تغییر فصل، جریان ساز هوایی تازه شود.

هر چند به دنبال تغییر فصل و آمدن تابستان، بحران آب نیز خودنمایی می کند و گرما و کم آبی در برخی نقاط استان فارس، گاهی کلافه کننده می شود.

این معضل که به دلیل شرایط اقلیمی، گریبان گیر شهرهای جنوبی فارس است اینک یکی از شهرهای شمالی را درگیر کرده و اهالی منطقه را به ستوه آورده است.

اهالی شهرک الزهرا واقع در صفاشهر، مرکز شهرستان خرم بید طی پویشی قطع شدن آب را مطرح نموده و خواستار پیگیری آن از مسئولان شدند.

در متن این پویش با عنوان مشکل قطعی یا افت آب در صفاشهر فارس پیگیری شود آمده است: قطعی یا افت جریان آب به مدت سه روز در شهرک الزهرای صفاشهر، ساکنان این منطقه را کلافه کرده است، لطفاً نسبت به رفع مشکل قطعی آب و حفر بدون مجوز چاه های کشاورزی در صفاشهر فارس اقدامات لازم انجام شود.

قطعی چند روزه آب و لزوم رسیدگی فوری یکی از شهروندان صفاشهر در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکل قطعی مکرر آب گفت: در محله ما، طی سه چهار روز آب قطع شد به طوری که نیاز به ذخیره ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 4 چاه تامین آب شرب در صفاشهر به مدار بهره برداری بازگشتند

فارس من| 4 چاه تامین آب شرب در صفاشهر به مدار بهره برداری بازگشتند